Dane kontaktowe biuro
Pracujemy od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do 16:00
Informacje o zakupach
- INPOST PACZKOMATY:
DARMOWA WYSYŁKA przy przedpłacie dla zamówień od 159 zł brutto
Koszt wysyłki paczki krajowej: 11,99 zł brutto- Poczta Polska
Koszt wysyłki paczki krajowej: 17,20 zł brutto
Koszt wysyłki paczki krajowej za pobraniem: 21,00 zł brutto- Kurier DPD
Koszt wysyłki paczki krajowej: 19,00 zł brutto
Koszt wysyłki paczki krajowej za pobraniem: 24,00 zł brutto
Jakie formy płatności są dostępne?
Płatność przelewem na nasze konto bankowe przed wysłaniem zamówienia czyli z góry. Po złożeniu zamówienia w podsumowaniu otrzymują Państwo kwotę i dane do przelewu. Znajdują się one również w mailu potwierdzającym zamówienie. Po wpłynięciu środków na nasze konto przystępujemy do realizacji zamówienia.
Zwroty
W celu dokonania zwrotów produktów i reklamacji postępuj zgodnie z krokami "zwroty".
Towar prosimy odesłać na adres:
Termo Plus Sp. z o. o.
ul. Okulickiego 127B
37-450 Stalowa WolaNumer telefonu do magazynu: +48 798 135 033
Dostępne są następujące pouczenia:
Reklamacje - Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Formularz zgłoszenia znajdziesz pod adresem: https://termoplus.pl/zgloszenie-serwisowe/
Otrzymasz unikalny numer zgłoszenia
Umieść numer zgłoszenia na paczce
Wyślij lub dostarcz urządzenie do naszej siedziby
Otrzymasz e-mail potwierdzający przyjęcie urządzenia do serwisu
Otrzymasz e-mail z informacją o statusie Twojego zlecenia
Otrzymasz informację o zakończeniu prac serwisowych
Na życzenie możemy odesłać urządzenie firmą kurierską DPD za pobraniem – koszt 24 zł brutto
Czas przechowywania urządzenia w serwisie wynosi 14 dni od daty powiadomienia
Po tym terminie sprzęt zostanie poddany utylizacji bez możliwości późniejszego zwrotu
Po zdiagnozowaniu urządzenia kontaktujemy się z klientem w sprawie kosztów naprawy. Dlatego ważne jest wypełnienie zgłoszenia serwisowego. Podajemy cenę naprawy i po Twojej akceptacji przystępujemy do prac, chyba że wcześniej wyraziłeś zgodę na naprawę do określonej kwoty – w takim przypadku urządzenie zostanie naprawione bez dodatkowego kontaktu.
Nasz serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
serwis@termoplus.pl